Hvad siger deltagerne?

Vi har samlet ratings og feedback fra de tidligere deltagere her

Lyt ikke til os - Hør hvad deltagerne fra de seneste hold siger

I alt 24 virksomheder har været igennem Optimization Academy indtil videre.

Se, hvordan virksomheder som KVIK, eBay, Skinetworks, ColorLine, Fri BikeShop, Catering Danmark, BilligVVS, iPaper, Inwido m.fl. har ratet Ivan Imhoffs undervisning, kursusdagen og udbyttet.

"Det får en kæmpe effekt for os" - Hør hvad deltagerne siger om udbyttet

Evaluering fra det seneste hold

Da jeg deltog i CRO-kurset, rejste jeg hele vejen fra Kbh. til Aarhus. Det var i den grad tiden værd! Har du brug for at skabe flere leads, sign-ups, øget salg eller helt andet form for konvertering – vil du finde forløbet yderst relevant. Kurset er ”one of a kind” da Ivan Imhoff ikke kun har fokus på konverteringsoptimering men på hele den proces man tager ind i for at drive innovationen. Ved kursets afslutning får alle deltagerne individuel feedback samt forbedringsforslag. Jeg kan varmt anbefale at deltage.

Mila Hertel

Digital Sales & Marketing | B2C | B2B - Kaspersky

"Ivan er ekstraordinær" - Hør 6 deltageres vurdering af undervisningen

Efter Optimization Academy ved du...:

Hvordan du laver killer-content, der konverterer:

 

  1. Du ved, hvordan du skriver produkttekster, som overbeviser kunden
     
  2. Du ved, hvilken rolle dine produktbilleder skal spille Og hvordan de skal passe sammen med teksterne
     
  3. Du ved, hvordan du sikrer tæt sammenhæng mellem dine annoncer og dine landingpages
     
  4. Du ved, hvordan du kommunikerer til forskellige kundetyper, så deres spørgsmål besvares og deres pains imødekommes

Hvordan du sætter dine priser strategisk:

 

  1. Du ved, hvordan vi som forbrugere afkoder priser og prisforskelle på webshops
     
  2. Du ved, hvilke argumenter der kan rykke en kunde mod et andet og dyrere produkt
     
  3. Du ved, hvordan man absolut IKKE skal lave sin prisstruktur
     
  4. Du ved, hvordan man viser og forklarer den reelle værdi af sit produkt

Afgørende ting om forbrugerpsykologi og UX:

 

  1. Du ved mere om, hvordan kunderne tænker, når de lander på dit site
     
  2. Du ved mere om, hvilke kriterier de lægger vægt på, når de skal vælge
     
  3. Du ved mere om, hvilke pains/problemer dine kunder har. Og hvordan du undersøger det.
     
  4. Du ved mere om, hvilke basale UX-problemer der er på dit site, som kan frustrere de besøgende.

Hvordan du tester dig til succes: 

 

  1. Du ved, hvad A/B splittesting er, og hvordan  det fungerer i praksis
     
  2. Du ved, hvilke ting og sider du skal teste
     
  3. Du ved, hvilken strategi og plan du skal lægge for at få brugbare testresultater
     
  4. Du ved mere om, hvilke dele af dit site som potentielt performer dårligst og hvor kunderne falder fra.

  • "Ivan er fænomenal. Han brænder igennem og har en super god kontakt med alle deltagerne. Og så er han sjov. Det er næsten stand up"

    - Thomas J. Jensen, UX- og webmedarbejder, Aarhus BSS

  • "Ivan er fuldstændig ekstraordinær og formår virkelig at fange din opmærksomhed og holde den hele dagen igennem."

    - Valentin Jørgensen, UX designer, iPaper

  • "Ivan brænder virkelig igennem. Det er tydeligt, at det er en mand med en klar mission og stor erfaring fra rigtig mange virksomheder. Vi får uden tvivl stort udbytte af det her"

    - Mikkel Eskesen, Head of Digital & Content, KVIK