Datadrevet content marketing: Sådan sikrer du, at kunden finder dig før konkurrenterne

På dette webinar giver SEO-ekspert, Mads Bjerre, sine bedste råd til, hvordan du tager contentplanen og -arbejdet til næste niveau med et datadrevet content set-up.

Content marketing er et maraton - ikke en slutspurt. Du skal økonomisere med ressourcerne og være taktisk for at opnå gode resultater og her er data din bedste ven. 

Mads er SEO-nørd og sikrer på daglig basis, at vores dygtige kunder slår konkurrenterne på Google og møder deres målgruppe med præcis det content de står og mangler. Med udgangspunkt i vores toptunede efterspørgselstool vil Mads forklare, hvordan du kan berige content-arbejdet med data, der booster din synlighed på Google.

Vores Head of Marketing & Communication, Signe, stiller dine og egne spørgsmål undervejs. 

 

På webinaret får du:  

  • En introduktion til vores efterspørgselstool og hvordan du kan arbejde med et tilsvarende. 
  • Konkrete tips og tricks til at skabe trafik, der gøre det nemmere at konkurrere med de store spillere og konverterer.
  • En løsning på, hvordan du kan vise målgruppen præcis det den efterspørger.
  • Tip til, hvordan din SEO-indsats også kan optimere dine Google Ads-annonce.
  • Et sæsontip til at maximere dine contentkonverteringer. 

*Dette webinar bygger videre på indhold fra vores content-webinar i januar. Du behøver dog ikke at have set dette for at lære noget af Mads. 

Mød dine webinarværter