Ambitiøs Business Development Manager til Aarhus-kontoret

Brænder du for salg til mellemstore og store virksomheder og har du en solid faglig forståelse af digital marketing? Vil du være med på holdet hos en af landets førende e-handelsbureauer? Så læs videre nedenfor! Vi leder efter vores nye Business Development Manager til vores kontor i Aarhus.

No Zebra er et af landets mest ambitiøse digitale e-handelsbureauer, som er velfunderet i det Jyske og har været det i over 20 år. Lige nu søger vi vores nye Business Development Manager, som skal bidrage til udvidelsen og fastholdelsen af vores markedsområde og positionering af No Zebra.

Som Business Development Manager er det vigtigt at du trives i en travl hverdag, kan arbejde selvstændigt og i et team samt har den nødvendige faglige forståelse. Derudover søger vi en person som er udadvendt og god til at skabe nye relationer, med en troværdighed der genererer en masse salg.

Den ideelle kandidat har:

  • Minimum 4-5 års erfaring inden for salg og forretningsudvikling
  • Minimum 4-5 års erfaring inden for digital marketing
  • Motiveres af at opbygge egen kundeportefølje
  • Har arbejdet/arbejder i et job, hvor forretningsforståelse inden for digital marketing var/er vigtigt

Dine arbejdsopgaver:

Dit arbejde vil hovedsageligt bestå af at opbygge din egen kundeportefølje, hvor du både sælger til nye kunder og udvikler eksisterende kunder – alt sammen inden for vores ”Digitale Treenighed” (Development, UX & Design og Digital Marketing). Derudover vil du forventes at deltage i vores arrangementer og meget gerne med en aktiv rolle, hvor det er relevant. Du skal ligeledes forvente ture til København.

Du modtager eksisterende og potentielle kundeemner fra salgsledelse og ledelse.

Eksempler på arbejdsopgaver er:

  • Løbende kontakt med kundeemnerne med henblik på behovsafdækning
  • Afholde workshops med kunder og udviklingsteamet
  • Sparringspartner om prisfastsættelsen af projektet i samråd med projektledelse
  • Kundeansvarlig før, under og efter et samarbejde indledes
  • Afholdelse af statusmøder med henblik på mersalg, evaluering mm.

Dine faglige kompetencer:

  • Du er indstillet på klare forventningsafstemninger. 
  • Du er indstillet på at være synlig ”ude i marken”. 
  • Du forstår den digitale marketing-branche. 
  • Du forstår hvad det vil sige, at arbejde under betingelserne ”frihed under ansvar”. 
  • Du har ideelt allerede et godt netværk du kan gå i gang med.

Dine personlige kompetencer:

  • Du får energi af at tale med kunder. 
  • Du har overblikket til at arbejde med din pipeline på kort som lang sigt.
  • Du tager ansvar og gør hvad der skal til. 
  • Du motiveres af salgsbudgetter og hele miljøet heromkring. 
  • Du har en stor forretningsforståelse og tror på dig selv.

Om din kommende arbejdsplads

No Zebra er et digitalt performance-bureau, der skaber mærkbar og målbar vækst for vores kunder gennem online commerce-løsninger.

Vi forvandler klik til køb, data til performance og webbesøg til brugeroplevelser. Vi arbejder med alle typer af forretninger, hvor der foregår en transaktion mellem en køber og sælger.

Det er resultaterne, kunderne skal leve af. Det ved vi, men tag ikke fejl: Vi har også en klar holdning til, hvad det kræver at nå frem til målet. Derfor insisterer vi ærekært på at levere en elegant, velskrevet kode, der performer på alle platforme. En brugerflade, som gør kunderne glade og giver lyst til at komme tilbage. Og en digital markedsføring, der både kan tiltrække din kunde og få hende helt igennem check-out.

Vores kunder befinder sig især inden for detailhandel, bolig, oplevelser og industri. I mange af vores løsninger er webshoppen et centralt element. Men for os er online commerce også systematisk lead-generering til B2B-virksomheden eller langsigtede forbrugerkøb.

Vi er i dag cirka 50 digitale ildsjæle på vores kontorer i Aarhus og København, og er i fortsat vækst.
 
Du er garanteret faglig sparring med nogle af de dygtigste kolleger i branchen, spændende kunder med digital puls og ikke mindst alsidige opgaver, der matcher dine kompetencer og interesser.

Din første tid:

Når du starter som ansat hos No Zebra, møder du ind til et velorganiseret onboardingforløb. Her er der sørget for, at du kommer rundt i hele virksomheden og får introduktioner til de forskellige afdelinger, så du får et godt indblik i og overblik over, hvad No Zebra er for en virksomhed. Derudover bliver du tildelt en "buddy" som hjælper dig i gang og kan svare på dine spørgsmål i opstartsperioden.

Send os din ansøgning - vi vil glæde os til, at tage godt imod dig!  

Som ansat hos No Zebra får du også:

  • Fri telefon (iPhone/Android) samt laptop (Mac/PC).
  • Fri danskvand, sodavand, energidrik samt kaffe og te.
  • Frokostordning (medarbejderbetalt over lønnen, 400 kr./md.).
  • Rig mulighed for at deltage i sociale arrangementer såsom sommerfest, fredagsbarer, personaleforeningsarrangementer, CS-turneringer, julefrokost m.m. 
  • En ambitiøs udviklingsplan, som danner rammen for løbende udviklingssamtaler, samt gode muligheder for faglig og karrieremæssig udvikling.