4 spørgsmål om jeres digitale marketing-indsats:
- Har I overblik over de 100 vigtigste søgeord og relaterede søgeord, som jeres potentielle kunder søger efter? Og hvordan I (og jeres konkurrenter) rangerer?
- Har I styr på de første 10 mails i jeres e-mail-velkomstflow?
- Har I tjek på jeres annonceudvidelser i Google Ads?
- Har I styr på segmentering, retargeting og framework for Facebook-annonceringen?
Hvis ikke, så læs videre herunder...
Få ro i maven med et allround-tjek af jeres online synlighed, digitale marketing set-up og kanaler
Vi tilbyder virksomheder at lave et 360 graders tjek af jeres generelle online performance, synlighed og digitale marketing-setup.
Det tager typisk et sted mellem 20 og 40 timer alt efter størrelsen og kompleksiteten i jeres forretning. Men for de fleste virksomheder er det givet rigtig godt ud.
Vi kan ikke få armene ned. Vi har haft en langt større vækst, end vi havde forventet og budgetteret med. Den gennemtænkte digitale marketing-indsats har løftet os markant hele vejen rundt.
Esben Gynther
Marketingchef, Viktors Farmor
Med et allround digitalt marketing-tjek får du:
- En gennemgang af jeres vigtigste marketingkanaler i dag
- En analyse af jeres content marketing og annonceringssetup på tværs af kanaler, I benytter, fx Facebook, Google Ads og LinkedIn m.v.
- Et tjek af jeres e-mail marketing setup inkl. automatiske e-mails
- Et SEO-tjek af jeres performance via organiske søgninger og generelle online synlighed
Du får handlingsorienterede anbefalinger til:
- Hvordan I kan hæve jeres konverteringer uanset, om det er leads, e-mail signups eller direkte salg
- Hvor I med fordel kan lægge hhv. mere fokus/budget og mindre fokus/budget
- Hvilke landing pages I bør oprette for at blive mere synlige online på jeres vigtigste produkter
- Hvilke ændringer I bør lave på de nuværende sider for at få mere værdi ud af jeres trafik
For langt de fleste virksomheder, som er i drift-mode hver dag, er der virkelig meget at hente ved at komme op i helikopteren og få et overordnet tjek og analyse af sin digitale marketing samt et road map med konkrete indsatser. Tag fat i mig, hvis du vil høre mere.
Mikkel Drewsen
Chief Digital Marketing Officer, No Zebra