Webanalyse: Lær dine kunder at kende i Google Analytics og optimer din forretning på baggrund af data

Fra mavefornemmelse til data
Google Analytics giver indsigt i...
- Hvor kommer de besøgene fra?
- Hvem er de?
- Hvad ser de på dit website?
- Hvor lang tid bruger de på sitet?
- Hvad gør de (f.eks. køb, tilmeld, udfyld formular, se video, download, kontakt m.m.)?
- Hvilke enheder bruger de? (Mobil, tablet, dekstop)
- Hvor forlader de jer igen?
- Hastigheden på dit website
- Og meget mere.
Fra data til handling
Omsæt data til værdiskabende handling med Google Analytics
Mulighederne for at indsamle statistik om brugeradfærd på de digitale platforme er mange. Ét af de mest brugte analyseværktøjer er Google Analytics, der er både gratis og nemt at gå til. Derfor har No Zebra specialiseret sig i lige netop Analytics, når vi skal overvåge og rapportere resultater for vores kunder.
Google Analytics er et statistisk analyseværktøj, som opsamler data til tracking af brugernes adfærd på websites og i apps. Det betyder, at du kan følge kundernes vej ind til og rundt på sitet. Og se, hvor de forlader det igen.
Brugerdata giver derfor unik viden om din forretning, og hvor der skal sættes ind for at skabe maksimal værdi på bundlinjen.
Løbende optimering
Den datadrevne tilgang til online marketing
Google Analytics giver dig adgang til al den viden, du har brug for, når platformen skal justeres og optimeres til at booste forretningen. Men det kan være en udfordring at finde frem til de rigtige data, der er relevante for jer, fordi Analytics tilbyder et væld af statistikker og rapporter.
Med afsæt i hundredevis af kunder har vi den fornødne erfaring til at give jer det bedste overblik over jeres brugedata, som I kan omsætte til værdiskabende optimeringstiltag.
Vi har en datadreven tilgang, som giver os indsigt i det, der skaber resultater. Vi har samtidig udviklet vores eget KPI-dashboard til vores kunder, så de kan få den ultimative indsigt i deres forretning.

Mikkel Drewsen
Chief Digital Marketing Officer, No Zebra